75 שנה לכנסת | ראה"מ נתניהו: "צוואת הנופלים – יחד לניצחון"

אתר קול חי No Comments on 75 שנה לכנסת | ראה"מ נתניהו: "צוואת הנופלים – יחד לניצחון"

כנסת ישראל מציינת היום את יום הולדתה ה-75 בטקס סמלי בסימן המלחמה הקשה בעזה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם ואמר: "הגדרנו את יעדי המלחמה והם שרירים וקיימים – להביא למיטוט שלטון החמאס ולהביא את כל חטופינו הביתה. אין ולא תהיה שום פשרה במה שנוגע להבטחת קיומנו לדורי דורות. הניצחון יהיה שלם ומוחלט"

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו, אמר היום בישיבה המיוחדת לציון 75 שנים לכינונה של הכנסת, בסימן מלחמת "חרבות ברזל": "היום נטמנים טובי בנינו באדמת ישראל ואני מבקש להביע בשמי ובשם כל אזרחי ישראל הוקרה אין קץ על גבורתם והקרבתם. ליבנו, ליבי, עם אחיי ואחיותיי בני המשפחות מוכות היגון. אני יודע, חייכם ישתנו לעד. אין לתאר את ייסורי נפשם, החלל שנפער בנשמתם. וכל אחד מאיתנו חש את הקרבה הזו. כולנו מחבקים את המשפחות באהבה עצומה. כולנו יחד דווקא ברגע זה נדרשים לגייס עוד כוח עמידה. נוסיף לחתור בנחישות להכרעת האויב האכזרי ולהמשיך את התקומה הלאומית ובכך נגשים את רצונם של בנינו האדירים, אדירי הרוח והמעש. צוואתם לא יכולה להיות יותר ברורה. הם אומרים יחד לניצחון. יהיה זכרם ברוך.

לפני חודשיים השתלטו מפקדינו וחיילנו על פרלמנט החמאס בעזה. פרלמנט פיקטיבי. שם אין בחירות חופשיות ודמוקרטיות. ולכן ראינו את תמונת הניצחון של מיטוט פרלמנט הקנאות והשנאה על ידי כוחותינו. גם ביום העצוב הזה, בפרלמנט האמיתי שלנו בירושלים אנו רואים תמונת ניצחון. יום כינונה של הכנסת מבטא את ניצחון תקומת עמנו, החירות, הדמוקרטיה והריבונות המדינית. נציגי העם ניצבים פה בשם העם ולמען העם.

מדינת ישראל למודת מלחמות ומבחנים. וגם בזה הנוכחי נעמוד יחד וננצח בעזרתם השם. אנו מוכיחים יום יום לאויבנו שהם טעו בגדול. הם האמינו שנתפרק מכל מה שיקר לנו. הם השלו עצמם שישראל חלשה ככורי עכביש. ההפך הגמור קרה. ספגנו מכה קשה מאוד ב 7 באוקטובר אך מהר מאוד נעמדנו על רגלינו. זוהי מלחמה על הבית. היא חייבת להסתיים במיגור התוקפנות והרשע של הנאצים החדשים. מי שתקף ורצח הביא על עצמו במו ידיו חורבן חסר תקדים.

שמעתי את הדעה לפיה אירועי שמחת תורה החזירו אותנו לראשית ימי הציונות. אל הפוגרומים במזרח אירופה. אולי זה נכון בדבר אחד – הכוונה להשמיד אותנו לא השתנתה. השנאה היא אותה שנאה. היום בניגוד לעבר יש לנו מדינה משלנו וצבא משלנו. החזרנו לעם ישראל את כוח המגן שאבד לו במהלך הדורות. הגדרנו את יעדי המלחמה והם שרירים וקיימים – להביא למיטוט שלטון החמאס להביא את כל חטופינו הביתה. אין ולא תהיה שום פשרה במה שנוגע להבטחת קיומנו ועתידנו לדורי דורות. נשקם את יישובי העוטף, נחזיר את תשובי הדרום והצפון בבטחה לבתיהם. נקדם ביתר שאת מדיניות התעצמות והתעצמות. נבצר את מעמדה של ישראל כמגדל השמירה של העולם התרבותי במזרח התיכון. אמרתי למנהיגי העולם שאם ישראל חלילה לא תנצח – אתם תהיו הבאים בתור. אמרתי להם שהמלחמה שלנו היא המלחמה שלכם, והניצחון שלנו הוא הניצחון שלכם.

נשיב לתוקפינו מלחמה שערה וכך ניתן תקווה לאנושות כולה. את המסר הזה אני מדגיש גם כלפי פנים. רוב מוחלט בעם מאמין בצדקת דרכה של ישראל. הגבורה של לוחמינו וגיבורנו שנפלו תנצח. נצח ישראל ינצח. מחר טו בשבט, זהו זמן של העמקת שורשים ונטיעות. בקיבוץ כרם שלום על גבול ישראל עזה יינטעו שתילים חדשים – עצי גבורה. מחר חברי הקיבוץ יטעו את העצים לזכר הנופלים על הגנת הישוב בשמחת תורה, ויבטאו את ניצחון החיים שלנו על תרבות המוות של אויבנו. זהו ניצחון גדול, הוא יהיה שלם, הוא יהיה מוחלט. חג שמח למדינת ישראל, למפקדינו וחיילנו. חג שמח לכנסת ישראל".



0 תגובות